O nama

O nama kažu da je bilo samo pitanje vremena kada ćemo 15 godišnje iskustvo u turizmu pretvoriti u ideju.

....Puno nas pitate kada dođete u poslovnicu, jesmo mi već dugo na životu? Pa onda nekako mi bude teško izustiti kako postojimo tek nešto više od godinu dana jer bi se vi preplašili. ...

Tako sam pisala prije tri godine. Danas nas više ne pitate, postojimo li već dugo! Već nam kažete gdje ste već sve sa nama putovali. Što nam je potvrda kako dobro radimo ovaj posao i sve više imao Vas "folovera" na našim putovanjima.

Predgovor moje knjige poslovnog života išao je prilično čudno za jednu ženu..ali zašto volim toliko autobuse i putovanja bit će vam jasno nastavite li čitati dalje...

Moj tata Željko je kupio autobus kad sam ja bila još jako mala i od tada sam u turizmu. Nakon što sam diplomirala na Ekonomiji smjer turizam, odmah sam se zaposlila u Samoborčeku kao prodavač rezervnih dijelova autobusa. Dakle rastaviti mašinu nije problem. Nakon toga su me pogurnuli kao organizatora cestovnog prometa, to je tipa kao neki prometnik na onim ljubičastim busevima i nakon toga na Kaptol u turističku agenciju. To je sve trajalo 9 godina. Pa sam od tamo otišla u Calypso Zagreb 2009.godine i uspješno smo digli na noge agenciju koja nije ni znala za sebe. I od tamo 2011. sam otišla u Bravo putovanja. Dakle, masa i masa putnika, grupa, autobusa, aviona...je prešla preko mojih ruku a niti kolegica Marijana nije daleko od slične priče samo je ona svoj zanat 20 godina tesala u Generaturistu pa u Atlasu pa u Bravo putovanjima. I Irena i Danijela također su u turizmu dugi niz godina i odlične su u prodaji aranžmana. Pa si mislim možda vam je sada lakše kad znate kako imate posla sa seniorima iako tako ne izgledamo na slici. Prošli smo cijeli svijet skoro. Od Europe do Indonezije.Jedna voli buseve, druga uređivanje interijera, treća motore a četvrta ronjenje. Ono da ti mrak padne na oči kako smo sve četiri različite. I sve zajedno imamo i muževe i petoro djece.:)

I tako...ide priča dalje...

Nakon 3 godine još postojimo samo nas sada ima malo više. Došla nam je Maja, naša miss, divna duša! A za balans nam pomaže Željko, naš šef marketinga. On pokušava shvatiti taj "ženski mozak" i ide mu super. Krajem 2016.g pridružila nam se Mia, naša pitalica. Puno pitanja, ali malo grešaka i ide joj super. A tu je i Sonja koja budno motri naš web. Sredinom 2017. pridružila nam se i Iva, mala zgodna i najmlađa!

Mislim da je to naš maximum u ljudstvu i baš smo se dobro sada ekipirali. Imamo više vremena za nove programe i nove ideje, što se naročito vidjelo u 2017.godini i to na odličnim programima kao Skopje i Ohrid avionom, Sicilija autobusom, Sardinija i Toskana su bili aspolutni hit početkom ljeta a tu je i predstojeći program Alsace i Schwarzwald.

Jako se veselimo tom zadnjem programu i zdušno ćemo napuniti face sa slikama baš s tog izleta. Uspjeli smo i dosta garantirati polazaka za dječje programe, a to nas jako veseli jer su sve to nove ideje koje vi naši putnici svakog dana prepoznajete!

Šaljem tople pozdrave iz samoborskog ureda :)

Gabi


p.s. naša putovanja možete kupiti i u nekim našim partnerskim agencijama kao npr. E-tours, Elite travel, Integral, Calypso Zagreb, Elisa, Ka Travel, My Travel Rijeka, Jakopić Čakovec, Insula Prelog, Marbis Koprivnica, Jadrotours, Medadria, Matulji, Svijet putovanja, Dolia, Mondo Travel, Atlas, Chili tours, Azur Tours, Palma Travel, Insula, Jakopić Travel, Varaždintours, Molnar Travel, Kompas, Marbis Koprivnica,  Marepanonium Osijek  i mnogi drugi...možda vama ipak poznatiji od nas. :)


3.GODINA

2.GODINA

1.GODINA

Nadležni sud: Trgovački sud u Zagrebu
MBS:  080951142
OIB:  21344819267
Tvrtka:  IDEA PUTOVANJA turistička agencija d.o.o.
IDEA PUTOVANJA d.o.o.
Sjedište/adresa: Samobor, Žumberačka 4, 10 430 Samobor
Registrirano kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod br.:  Tt-15/353-4
ID kod:  HR-AB-01-080951142
Poslovna banka:  Privredna banka Zagreb d.d.
IBAN:  HR60 2340 0091 1107 03663  SWIFT CODE:  PBZGHR2X

Poslovna banka:  Zagrebačka banka d.d.
IBAN:  HR18 2360 0001 1024 76632  SWIFT CODE:  ZABAHR2X


Pravni oblik: društvo s ograničenom odgovornošću
Osnivači/članovi društva: Gabrijela Koščica, OIB: 36008409744,
Samobor, Žumberačka ulica 4 - jedini osnivač d.o.o.
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Osobe ovlaštene za zastupanje: Gabrijela Koščica, OIB: 36008409744
Samobor, Žumberačka ulica 4
- direktor
- zastupa društvo pojedinačno i samostalno
Voditelj poslovanja: Gabrijela Koščica
Polica za osiguranje jamčevina turističkih paket aranžmana:

1501-00000499 uplaćena kod Wiener osiguranja

Poslovnica:  Unska 2b, 10 000 Zagreb
Tel: 00-385-1-4008-180;
Fax: 00-385-1-4008-181
Mob: 00-385-97-7559-662

Radno vrijeme sa strankama:
PON-PET 08:00-18:00
SUB 08:00-13:00
NED I PRAZNICI ZATVORENO

E-mail kontakt: info@ideaputovanja.hr

Na isti mail možete poslati i svoje prijedloge i sugestije.


Pojedinostima o nadležnom tijelu čijem službenom nadzoru podliježe djelatnost putničke agencije:
Ministarstvo turizma
Samostalni sektor turističke inspekcije
Služba turističke inspekcije
Područna jedinica Zagreb
Trg Republike Hrvatske 8/1, Zagreb


UPUTE O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA:
Ako su usluge iz programa nepotpuno ili nekvalitetno izvršene, putnik može zahtijevati razmjernu odštetu tako da priloži pismeni prigovor.

Postupak u svezi s prigovorom:
- Odmah, na samome mjestu, putnik reklamira neodgovarajuću uslugu kod turističkog pratitelja odnosno predstavnika organizatora, a ako ga nema, kod izvršitelja usluga. Ukoliko putnik ne podnese prigovor na gore navedeni način, a konzumira uslugu, odriče se prava na odštetu. Putnik je dužan surađivati s turističkim pratiteljem ili s predstavnikom organizatora i izvršiteljem usluga u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako putnik na samome mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, organizator neće uvažiti naknadnu putnikovu reklamaciju niti na nju odgovoriti.
- Ako uzrok prigovoru ne bi bio otklonjen, putnik s turističkim pratiteljem ili predstavnikom organizatora ili izvršiteljem usluga o tome sastavlja pismenu potvrdu u dva primjerka koju obojica potpisuju. Putnik zadržava jedan primjerak ove potvrde.
- Najkasnije 8 dana po povratku putnik predaje pismeni prigovor u prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman, te prilaže pismenu potvrdu koju je potpisao predstavnik i možebitne račune za dodatne troškove. Organizator će primiti u postupak samo potpuno dokumentirane pritužbe koje primi u navedenom roku od 8 dana. 
- Organizator je dužan donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora u prodajnom mjestu. Organizator može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod davaoca usluga najviše za još 14 dana. Organizator će rješavati samo one pritužbe kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu boravka. Dok organizator ne odluči o prigovoru putnika, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u medije.