O nama

O nama kažu da je bilo samo pitanje vremena kada ćemo 15 godišnje iskustvo u turizmu pretvoriti u ideju.


Nadležni sud: Trgovački sud u Zagrebu
MBS:  080951142
OIB:  21344819267
Tvrtka:  IDEA PUTOVANJA turistička agencija d.o.o.
IDEA PUTOVANJA d.o.o.
Sjedište/adresa: Samobor, Žumberačka 4, 10 430 Samobor
Registrirano kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod br.:  Tt-15/353-4
ID kod:  HR-AB-01-080951142
Poslovna banka:  Privredna banka Zagreb d.d.
IBAN:  HR60 2340 0091 1107 03663  SWIFT CODE:  PBZGHR2X

Poslovna banka:  Zagrebačka banka d.d.
IBAN:  HR18 2360 0001 1024 76632  SWIFT CODE:  ZABAHR2X


Pravni oblik: društvo s ograničenom odgovornošću
Osnivači/članovi društva: Gabrijela Koščica, OIB: 36008409744,
Samobor, Žumberačka ulica 4 - jedini osnivač d.o.o.
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Osobe ovlaštene za zastupanje: Gabrijela Koščica, OIB: 36008409744
Samobor, Žumberačka ulica 4
- direktor
- zastupa društvo pojedinačno i samostalno
Voditelj poslova: Gabrijela Koščica
Polica jamčevine br. 45-7002767545 uplaćena kod UNIQA osiguranje d.d., Zagreb, tel. 01/6324-200.
Ugovor o osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroči Putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na putovanje: broj police/ugovor 1322-00049594, Wiener osiguranje Vienna Insurance group d.d., Slovenska 24, tel. 0800-2580.

Poslovnica:  Unska 2a, 10 000 Zagreb - trenutno zatvorena za fizičke posjete u razdoblju 16.3.-14.4.2020. - pročitajte sve detalje na Važnoj obavijesti vezano uz korona virus (Covid-19) 

Preporučujemo da sve vaše upite uputite pismeno na e-mail info@ideaputovanja.hr i dobit ćete odgovor u najkraćem mogućem roku, a upite rješavamo po prioritetu (putovanja s bližim datumom polaska imaju prioritet). Sve obavijesti oko polazaka ćemo uputiti pravovremeno i u skladu s informacijama kojima ćemo raspolagati u datom trenutku od strane organizatora putovanja.

Molimo vas za strpljenje i razumijevanje ako nas pokušate telefonski kontaktirati jer imamo povećani broj telefonskih poziva i upita. Upravo zato apeliramo da nam uputite vaše upite pismeno na e-mail info@ideaputovanja.hr i dobit ćete odgovor u najkraćem mogućem roku.

Radno vrijeme sa strankama:
PON-PET 08:00-18:00
SUB 08:00-13:00
NED I PRAZNICI ZATVORENO

E-mail kontakt: info@ideaputovanja.hr

Na isti mail možete poslati i svoje prijedloge i sugestije.


Nadležno tijelo čijem službenom nadzoru podliježe djelatnost turističke agencije u objavljanju i pružanju usluga u turizmu:
Državni inspektorat
Turistička inspekcija
Šubićeva 29, 10000 Zagreb
E-mail adresa: turisticka.inspekcija@dirh.hr


UPUTE O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA:

Putnik se za nepravilnosti i reklamacije mora žaliti prvo davatelju usluga (hotelu, apartmanu i slično, prijevozniku, voditelju putovanja, predstavniku organizatora putovanja ili neposrednom izvođaču usluga). U slučaju da se reklamacija može riješiti na licu mjesta, a Putnik se nije pružatelju usluge odmah žalio na nepravilnosti, podrazumijeva se da se Putnik slaže s uslugom čime gubi pravo na ulaganje naknadnih reklamacija sa zahtjevom za smanjenje cijene usluge i/ili isplate štete. Idea putovanja neće razmatrati reklamacije ako Putnik nije priložio kopiju pismene reklamacije koju je uložio na licu mjesta. Ukoliko ni nakon prigovora na licu mjesta ne dođe do poboljšanja, Putnik mora tražiti potvrdu iz koje se vidi da usluga nije pružena, odnosno da nije pružena na način kako je ugovoreno. Putnik mora potvrdu priložiti pismenoj reklamaciji. Pisanu reklamaciju Putnik je dužan uložiti u roku od 8 dana nakon završetka putovanja putem elektroničke pošte na adresu: info@ideaputovanja.hr ili poštom na adresu: Idea putovanja d.o.o., Žumberačka 4, 10 430 Samobor, odnosno osobno dolaskom u poslovnicu te uručenjem pismene reklamacije djelatniku agencije Idea putovanja. Ukoliko Putnik uloži pismenu reklamaciju nakon tog roka, Idea putovanja takvu reklamaciju nije dužna uzeti u obzir. Idea putovanja je dužna donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora, a može odgoditi rok rješenja o pritužbi za dodatnih 14 dana zbog prikupljanja informacija. Dok postupak rješenja traje, a ukupno najviše 14, odnosno 28 dana nakon ulaganja prigovora, Putnik se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže UHPA-e ili druge institucije, kao i davanja informacija u medije. Isto tako u ovom vremenu Putnik se odriče prava na tužbu. Najviši iznos nadoknade po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana.

  • Zrakoplovna putovanja

  • Autobusna putovanja

  • Putovanja brodom

Prijavite se na newsletter

Koristeći ovaj formular, dajete privolu da Idea putovanja d.o.o. (poslovnica: Unska 2a, Zagreb; sjedište: Žumberačka 4, Samobor, OIB: 21344819267) može koristiti vašu e-mail adresu za povremeno slanje novosti, posebnih ponuda i promotivnih obavijesti (poznato i kao „newsletter“). U bilo kojem trenutku možete povući svoju privolu klikom na Odjavi se link ili tako da nas kontaktirate na e-mail info@ideaputovanja.hr.

Preporučujemo putno osiguranje

Preporučujemo putno osiguranje: osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju, oštećenja i gubitka prtljage, dragovoljno zdravstveno osiguranje za vrijeme puta i boravka u inozemstvu, osiguranje za slučaj otkaza putovanja te osiguranje kojim se osiguravaju troškovi pomoći i povratka putnika u mjesto polazišta u slučaju nesreće i bolesti. Pročitaj više

Izrada ove stranice sufinancirana je iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda u okviru programa "Konkurentnost i kohezija" te Programa dodjele potpora male vrijednosti namijenjenih poboljšanju konkurentnosti i učinkovitosti MSP.

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »